Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony internetowej Banku Spółdzielczego w Brzegu
Bank Spółdzielczy w Brzegu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz.U. z 2024 r. poz. 731).
Deklaracja dostępności dotyczy strony bsbrzeg.pl
Data publikacji strony internetowej: 22.06.2007 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 08.05.2024 r.
Stan dostępność cyfrowej
Strona internetowa Banku Spółdzielczego w Brzegu nie spełnia wymagań dostępności przedmiotowej ustawy.
Planowane działania naprawcze:
- zapewnienie dostępności strony internetowej bsbrzeg.pl w stopniu wysokim w najbliższym możliwym czasie
- zapewnienie dostępności strony bankowości elektronicznej eBankNet – nowy interfejs graficzny do 30.08.2025r. – https://ebank.bsbrzeg.pl/#login
- zapewnienie dostępności aplikacji mobilnej BSBrzeg MobileNet w stopniu wysokim do 01.07.2027r.
Aplikacja w systemie Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bsbrzeg.bsbrzegmobilenet&hl=pl
Aplikacja w systemie Apple iOS
https://apps.apple.com/pl/app/bs-brzeg-mobilenet/id6443705778
Dostępność architektoniczna
Centrala Banku – Brzeg ul. Chrobrego 11
Obok banku wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Brak windy.
Do budynku prowadzą schody. Przy schodach znajduję się dzwonek za pomocą którego można przywołać asystę pracownika.
Dwuskrzydłowe drzwi otwierają się automatycznie. Kolejne drzwi na salę obsługi otwierają się manualnie. Do budynku można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.
W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej a także braku oznaczeń w alfabecie Braille’a czy kontrastowych dla osób niewidomych.
Filia w Dąbrowie – Dąbrowa ul. Ks. Prof. Sztonyka 64
Obok banku wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Brak windy.
Do budynku prowadzą schody.
Drzwi otwierają się manualnie. Do budynku można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.
W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej a także braku oznaczeń w alfabecie Braille’a czy kontrastowych dla osób niewidomych.
Punkt Obsługi Klienta w Lubszy- Lubsza ul. Brzeska 16
Brak windy.
Do budynku prowadzą schody.
Drzwi otwierają się manualnie. Do budynku można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.
W budynku nie ma zainstalowanej pętli indukcyjnej a także braku oznaczeń w alfabecie Braille’a czy kontrastowych dla osób niewidomych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Bankiem Spółdzielczym w Brzegu: e-mail biuro@bsbrzeg.pl, tel. +48 40 45 655. Tą samą drogą można również składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe ( np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej lub aplikacji mobilnej na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłyby dla Ciebie najwygodniejsze
Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Zarząd Banku