Chcesz mieć dostęp do swojego konta 24/7 – gdziekolwiek jesteś? Z BS Brzeg MobileNet to proste i przyjemne!
Pobierz naszą aplikację mobilną BS Brzeg MobileNet i zyskaj:
- natychmiastowy dostęp do informacji o rachunkach, lokatach, kredytach, kartach
- możliwość wykonywania przelewów krajowych, własnych, na telefon BLIK
- możliwość szybkiego sprawdzenie historii transakcji czy salda rachunku
Jak zainstalować aplikację?
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
- Wybierz ikonkę „Mój Profil” i zakładkę „Mobilna autoryzacja”.
- Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
- Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
- Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).
- Pobierz aplikację BS Brzeg MobileNet na telefon (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
- Po zainstalowaniu aplikacji BS Brzeg MobileNet wpisz kod parujący (13-cyfrowy).
- Podaj swój login do bankowości elektronicznej.
- Podaj wybrane cyfry numeru PESEL lub daty urodzenia.
- Ustal swój indywidualny kod PIN (min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.
- Wpisz ponownie ustalony swój kod PIN.
- Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych – to możesz wówczas ustawić, aby w ten sposób logować się do aplikacji BS Brzeg MobileNet w tej formie.
- W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
- Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Brzeg MobileNet.
Pamiętaj ! W przypadku:
- zablokowania aplikacji mobilnej BS Brzeg MobileNet poprzez błędne logowanie (5 prób) należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka mój profil, Aplikacja mobilna.
- zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.