Co to jest BLIK?
BLlK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Brzeg-Mobile.Net
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Brzegu lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku, posiadaczami rachunku bieżącego dla rolników lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Brzeg-Mobile.Net (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu IOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
- użytkownikami bankowości internetowej w eBankNet w Banku Spółdzielczym w Brzegu
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Brzeg-Mobile.Net wygenerujesz kod BLlK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- Wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
- Maksymalny limit dzienny dla transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych wykonywanych za pośrednictwem usługi BLlK wynosi 5.000 PLN.
- Maksymalny limit dzienny dla przelewów P2P (przelew na telefon) w usłudze BLlK wynosi 500 PLN.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w lnternecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLlKA lub wybież taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Brzeg-Mobile.Net
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PlN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Brzeg-Mobile.Net
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Brzeg_Mobile.Net poprzez wprowadzenie kodu PlN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PlN do aplikacji mobilnej BS Brzeg-Mobile.Net
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Brzeg-Mobile.Net
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe;
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Brzeg-Mobile.Net i nie przechowuj razem z nim kodu PlN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Brzeg-Mobile.Net.