Chcesz mieć dostęp do swojego konta 24/7 – gdziekolwiek jesteś? Z BS Brzeg MobileNet to proste i przyjemne!
Jak zainstalować aplikację?
Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
Wybierz ikonkę „Mój Profil” i zakładkę „Mobilna autoryzacja”.
Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).
Pobierz aplikację BS Brzeg MobileNet na telefon (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
Po zainstalowaniu aplikacji BS Brzeg MobileNet wpisz kod parujący (13-cyfrowy).
Podaj swój login do bankowości elektronicznej.
Podaj wybrane cyfry numeru PESEL lub daty urodzenia.
Ustal swój indywidualny kod PIN (min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.
Wpisz ponownie ustalony swój kod PIN.
Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych – to możesz wówczas ustawić, aby w ten sposób logować się do aplikacji BS Brzeg MobileNet w tej formie.
W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Brzeg MobileNet.
Pobierz naszą aplikację mobilną BS Brzeg MobileNet i zyskaj
natychmiastowy dostęp do informacji o rachunkach, lokatach, kredytach, kartach
możliwość wykonywania przelewów krajowych, własnych, na telefon BLIK
możliwość szybkiego sprawdzenie historii transakcji czy salda rachunku
Pamiętaj! W przypadku:
zablokowania aplikacji mobilnej BS Brzeg MobileNet poprzez błędne logowanie (5 prób) należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka mój profil, Aplikacja mobilna.
zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.
Zarządzaj wygodnie i bezpiecznie swoimi finansami z aplikacją mobilną BS Brzeg MobileNet gdziekolwiek jesteś!
Bank Spółdzielczy w Brzegu, ul. Bolesława Chrobrego 11, 49-301 Brzeg, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000168748, NIP 7470005091, REGON 000504249.