Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aplikacja BS Brzeg MobileNet

Z nami mobilnie gdziekolwiek jesteś!

    Chcesz mieć dostęp do swojego konta 24/7 – gdziekolwiek jesteś? Z BS Brzeg MobileNet to proste i przyjemne!

    Aplikacja BS MobileNet

    Jak zainstalować aplikację?

    • Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet.
    • Wybierz ikonkę „Mój Profil” i zakładkę „Mobilna autoryzacja”.
    • Wybierz aktywację mobilnej autoryzacji przez SMS.
    • Podaj otrzymany SMS-em kod (8-znakowy) w celu potwierdzenia chęci dodania nowego urządzenia mobilnego do autoryzacji.
    • Na telefon komórkowy zostanie wysłany kolejny SMS z kodem parującym (13-znakowy numer poprzedzony literami (BS).
    • Pobierz aplikację BS Brzeg MobileNet na telefon (o ile wcześniej jej nie pobrałeś) ze sklepu Google Play lub App Store, w zależności od systemu operacyjnego telefonu.
    • Po zainstalowaniu aplikacji BS Brzeg MobileNet wpisz kod parujący (13-cyfrowy).
    • Podaj swój login do bankowości elektronicznej.
    • Podaj wybrane cyfry numeru PESEL lub daty urodzenia.
    • Ustal swój indywidualny kod PIN (min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji mobilnej BSL Mobile.
    • Wpisz ponownie ustalony swój kod PIN.
    • Jeżeli Twój telefon wyposażony jest w biometrię w formie czytnika linii papilarnych – to możesz wówczas ustawić, aby w ten sposób logować się do aplikacji BS Brzeg MobileNet w tej formie.
    • W ostatnim kroku podaj nazwę tworzonego profilu, który ułatwi Ci jego identyfikowanie, np. imię i nazwisko.
    • Możesz już korzystać z nowej formy autoryzacji w aplikacji BS Brzeg MobileNet.bs mobilenet

    Pobierz naszą aplikację mobilną BS Brzeg MobileNet i zyskaj

    • natychmiastowy dostęp do informacji o rachunkach, lokatach, kredytach, kartach
    • możliwość wykonywania przelewów krajowych, własnych, na telefon BLIK
    • możliwość szybkiego sprawdzenie historii transakcji czy salda rachunku

    Pamiętaj! W przypadku:

    • zablokowania aplikacji mobilnej BS Brzeg MobileNet poprzez błędne logowanie (5 prób) należy dokonać ponownego sparowania urządzenia (telefon, tablet) w systemie bankowości elektronicznej eBankNet- zakładka mój profil, Aplikacja mobilna.
    • zmiany telefonu na inny, poprzednio powiązane urządzenie należy w bankowości internetowej odłączyć od konta (zakładka „Mój Profil” – „Aplikacja mobilna” – symbol „X” przy urządzeniu). Następnie ponownie przeprowadzić proces parowania urządzenia.

    Zarządzaj wygodnie i bezpiecznie swoimi finansami z aplikacją mobilną BS Brzeg MobileNet gdziekolwiek jesteś!

    Skontakuj się z nami

    Centrala

    ul. Bolesława Chrobrego 11
    49-301 Brzeg

    tel. 77 404 56 50 do 65
    fax. 77 404 56 66

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:30 – 16:00
    Bankomat 24h

    Nasze placówki

    Filia Dąbrowa

    ul. Ks. Prof. Sztonyka 64
    49-120 Dąbrowa

    tel. 77 464 10 68

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:15 – 15:45
    Bankomat 24h

    POK Lubsza

    ul. Brzeska 16
    49-313 Lubsza

    tel. 77 461 34 52

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:00 – 15:30
    Bankomat 24h

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Brzegu, ul. Bolesława Chrobrego 11, 49-301 Brzeg, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000168748, NIP 7470005091, REGON 000504249.

    Realizacja: VerdIT