Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

BLIK

Bezpieczne i szybkie płatności na numer telefonu!

    BLIK to metoda płatności, która umożliwia płatności w sklepie i przez internet, a także wpłaty i wypłaty gotówki. Z BLIKIEM możesz też natychmiastowo rozliczyć się z drugą osobą, używając tylko jego numeru telefonu.

    Do płatności BLIKIEM wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja BS Brzeg MobileNet.

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w naszym Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku i posiadają bankowość elektroniczną eBankNet
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)
    • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet)

    Przydatne informacje

    Jak aktywować BLIKA?

    1. Pobierz aplikację BS Brzeg MobileNet ze sklepu Google Play lub App Store
    2. Aktywuj aplikację na swoim telefonie
    3. Aktywuj usługę BLIK w aplikacji BS Brzeg MobileNet:
      • wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą BLIK
      • zaznacz ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”
      • zatwierdź operacje kodem PIN do aplikacji

    BLIK już działa!

    Jak płacić BLIKIEM w internecie?

    1. Wybierz „Płatność BLIK”
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BS Brzeg MobileNet
    3. Wpisz wygenerowany kod BLIK na stronie internetowej
    4. Potwierdź płatność w aplikacji BS Brzeg MobileNet

    Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

    1. Powiedz sprzedawcy, że będziesz płacić BLIKIEM!
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BS Brzeg MobileNet
    3. Wpis wygenerowany kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego
    4. Potwierdź płatność w aplikacji  BS Brzeg MobileNet

    Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?

    1. Sprawdź, czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
    2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
    3. Wybierz kwotę wypłaty.
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji BS Brzeg MobileNet i wpisz go w bankomacie.
    5. Potwierdź płatność w aplikacji  BS Brzeg MobileNet.

    Jak zrobić przelew na telefon BLIK?

    1. Zaloguj się do aplikacji BS Brzeg MobileNet i kliknij w pole „Przelew na telefon”.
    2. Wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przelać pieniądze. Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – jeżeli wyrazisz zgodę na dostęp do Twoich kontaktów w telefonie. System podpowie Ci, czy numer jest zarejestrowany w usłudze BLIK.
    3. Uzupełnij nazwę odbiorcy, tytuł przelewu, wpisz kwotę przelewu i kliknij „Wyślij przelew”.
    4. Następnie zatwierdź przelew na telefon kodem PIN, który masz ustawiony dla aplikacji mobilnej.

    Pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa!

    Pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa!

    • nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
    • aktualizuj swoje dane w Banku bez zwłoki
    • chroń się przed nieautoryzowanymi transakcjami, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • nie przechowuj razem z urządzeniem mobilnym kodu PIN służącego do odblokowania ekranu lub dostępu do aplikacji mobilnej

    Zgubiłeś smartfon lub ktoś go ukradł? Nie czekaj, zablokuj aplikację mobilną!

    Możesz to zrobić:

    Skontakuj się z nami

    Centrala

    ul. Bolesława Chrobrego 11
    49-301 Brzeg

    tel. 77 404 56 50 do 65
    fax. 77 404 56 66

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:30 – 16:00
    Bankomat 24h

    Nasze placówki

    Filia Dąbrowa

    ul. Ks. Prof. Sztonyka 64
    49-120 Dąbrowa

    tel. 77 464 10 68

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:15 – 15:45
    Bankomat 24h

    POK Lubsza

    ul. Brzeska 16
    49-313 Lubsza

    tel. 77 461 34 52

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:00 – 15:30
    Bankomat 24h

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Brzegu, ul. Bolesława Chrobrego 11, 49-301 Brzeg, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000168748, NIP 7470005091, REGON 000504249.

    Realizacja: VerdIT