Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Google Pay

Płać telefonem jak kartą!

    Google Pay to wygodny i szybki sposób płacenia telefonem z systemem Android.

    Aplikacja bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Z Google Pay możesz korzystać we wszystkich punktach oznaczonych logo:

    Ikona symbulizująca płatność zbliżeniową oraz napis G Pay obok

    Co zyskujesz?

    • wygodę - nie musisz nosić przy sobie portfela czy karty płatniczej
    • elastyczność – możesz płacić telefonem w bardzo wielu miejscach: w sklepach stacjonarnych, w aplikacjach mobilnych podczas zakupów internetowych; w Google za usługi i produkty
    • jeszcze większe bezpieczeństwo - sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, a nie rzeczywiste dane

    Przydatne informacje

    Jak dodać kartę płatniczą do usługi Google Pay?

    • pobierz darmową aplikację Google PayTM ze sklepu Google Play (musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi)
    • zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Banku BPS (musisz posiadać aktualną kartę debetową), postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia (musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej)

    Jak płacić Google Pay przy użyciu telefonu?

    • wybudź telefon, nie musisz otwierać aplikacji Google Pay
    • przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund; gdy już zapłacisz, na ekranie zobaczysz niebieską ikonę potwierdzenia
    • postępuj zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie, jeśli się pojawią; w przypadku transakcji powyżej 100 zł w sklepach korzystających ze starszego oprogramowania terminala możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN, podpis  lub potwierdzenie tożsamości na smartfonie, np. poprzez odblokowanie urządzenia

    Zgubiłeś smartfon lub ktoś go ukradł? Nie czekaj, działaj!

    • zlokalizuj telefon za pomocą usługi Znajdź moje urządzenie, zablokuj go lub usuń z niego dane, np. za pomocą strony payments.google.com
    • po zablokowaniu telefonu lub usunięciu danych karty korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe

    Pamiętaj! Udostępnij funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, to pomoże w razie potrzeby sprawdzić jego położenie i zdalnie zablokować do niego dostęp.

    Skontakuj się z nami

    Centrala

    ul. Bolesława Chrobrego 11
    49-301 Brzeg

    tel. 77 404 56 50 do 65
    fax. 77 404 56 66

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:30 – 16:00
    Bankomat 24h

    Nasze placówki

    Filia Dąbrowa

    ul. Ks. Prof. Sztonyka 64
    49-120 Dąbrowa

    tel. 77 464 10 68

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:15 – 15:45
    Bankomat 24h

    POK Lubsza

    ul. Brzeska 16
    49-313 Lubsza

    tel. 77 461 34 52

    Czynne:
    poniedziałek – piątek 8:00 – 15:30
    Bankomat 24h

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Brzegu, ul. Bolesława Chrobrego 11, 49-301 Brzeg, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000168748, NIP 7470005091, REGON 000504249.

    Realizacja: VerdIT